Lunenburg Administratie- en Advieskantoor

Wij staan voor de complete verzorging van administraties voor het midden- en kleinbedrijf

Jaarrapporten, belastingzaken, salarisadministraties, begrotingen en prognoses: het zijn allemaal dingen waar vele ondernemers weinig van weten. Zij zijn goed in hun vak en zien de administratie als een noodzakelijk kwaad. Om ze te ontlasten van deze belangrijke taak, kunnen ze ons inschakelen voor alle facetten van deze administratie.

Op een persoonlijke en informele manier zorgen wij voor kwaliteit. In plaats van slechts een administrateur te zijn, zien wij ons als sparringpartners. Door als klankbord naar de ondernemer toe te fungeren, is de ondernemer in staat om zijn bedrijf, indien en waar nodig, tijdig bij te sturen. Wij stellen ons ten doel dat onze klanten niet voor (financiële) verrassingen komen te staan.

In 1999 zijn we goed bevonden om toe te treden als lid bij de Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen, kortweg NOAB. Na jaren voorzitter van de regio NOAB Groot-Zuid te zijn geweest heeft Pierre Lunenburg in 2013 de hamer erbij neergelegd en is als afgevaardigde toegetreden in de nieuwe Ledenraad. Daarnaast is hij benoemd tot lid van Verdienste bij de NOAB.

Wij zijn als bedrijf gecertificeerd dat wij als kantoor volgens de nieuwste methode (SBR) alle communicatie naar overheden en ook banken kunnen verzorgen.

Interesse? Neem direct contact met ons op telefoonnummer
0413 – 31 97 79 of ga direct naar…

Graag laten we zien wat we voor u kunnen betekenen

Begeleiding Startende Ondernemer

Verzorging van Financiële Administraties

Samenstelling Jaarrekeningen en Prognoses

Verzorging van Loon- en Salarisadministraties

Fiscale Advisering en Verzorging Aangiftes

Partner Exact Online Boekhouding

Interesse? Neem direct contact met ons op telefoonnummer
0413 – 31 97 79 of ga direct naar…

We stellen ons graag aan u voor

Lunenburg Administratie- en Advieskantoor staat voor de complete verzorging van administraties voor het midden- en kleinbedrijf.

Jaarrapporten, belastingzaken, salarisadministraties, begrotingen en prognoses: het zijn allemaal dingen waar vele ondernemers weinig van weten. Zij zijn goed in hun vak en zien de administratie als een noodzakelijk kwaad. Om ze te ontlasten van deze belangrijke taak, kunnen ze ons inschakelen voor alle facetten van deze administratie.

Op een persoonlijke en informele manier zorgen wij voor kwaliteit. In plaats van slechts een administrateur te zijn, zien wij ons als sparringpartners. Door als klankbord naar de ondernemer toe te fungeren, is de ondernemer in staat om zijn bedrijf, indien en waar nodig, tijdig bij te sturen. Wij stellen ons ten doel dat onze klanten niet voor (financiële) verrassingen komen te staan.

In 1999 zijn we goed bevonden om toe te treden als lid bij de Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen, kortweg NOAB. Na jaren voorzitter van de regio NOAB Groot-Zuid te zijn geweest heeft Pierre Lunenburg in 2013 de hamer erbij neergelegd en is als afgevaardigde toegetreden in de nieuwe Ledenraad. Daarnaast is hij benoemd tot lid van Verdienste bij de NOAB.

Wij zijn als bedrijf gecertificeerd dat wij als kantoor volgens de nieuwste methode (SBR) alle communicatie naar overheden en ook banken kunnen verzorgen.

Pierre Lunenburg

Interesse? Neem direct contact met ons op telefoonnummer
0413 – 31 97 79 of ga direct naar…

Laatste nieuws

Parkeerbelasting voor pakketbezorgers per levering beoordelen

Voor het betalen van parkeerbelasting geldt een uitzondering als sprake is van ‘het onmiddellijk laden of lossen van zaken’. Een bezorger die pakketten met groente en fruit aflevert, beroept zich op deze uitzondering. Hij heeft stilgestaan op een

Verklaring betalingsgedrag nu ook online aanvragen

Vanaf nu is het mogelijk om online een verklaring betalingsgedrag aan te vragen. Met een verklaring betalingsgedrag wordt aangetoond dat er geen openstaande belastingaanslagen of andere vorderingen zijn op naam van een onderneming. Er zijn drie

Verlaagd btw-tarief van toepassing bij sporten op het strand

De Hoge Raad heeft geoordeeld dat buitensportactiviteiten op en rond het strand onder het verlaagd btw-tarief kunnen vallen. Voorwaarde is wel dat er gebruik kan worden gemaakt van een accommodatie met het oog op de voorbereiding voor het beoefenen

Wie kan er bezwaar maken tegen parkeerboete?

Een naheffingsaanslag parkeerbelasting wordt aan de kentekenhouder van de auto opgelegd. De bestuurder tekent hiertegen bezwaar aan. Hij heeft immers de auto geparkeerd zonder te betalen. De gemeente verklaart het bezwaar niet-ontvankelijk, omdat er

Kort kijken, hoog schatten: het hof fluit de inspecteur terug

Een belastingplichtige runt samen met een medevennoot een coffeeshop. Na waarnemingen ter plaatse (wtp's) heeft de Belastingdienst navorderingsaanslagen opgelegd omdat niet alle omzet was verantwoord. Zowel de rechtbank als het hof oordeelden dat de

Papier telt: vast contract zonder schriftelijke vastlegging kost werkgever geld

Een groothandelaar in voedingsmiddelen kreeg van de Belastingdienst een naheffingsaanslag premieheffing werknemersverzekeringen opgelegd. Bij een boekenonderzoek constateerde de Belastingdienst dat ten onrechte de lage AWf-premie (WW-premie) was

Aangifte is impliciet verzoek om doorschuiven verkrijgingsprijs

Een zoon erft in 2011 de helft van de aandelen van een bv van zijn moeder. In de aangifte inkomstenbelasting van moeder over 2011 is destijds geen (fictief) vervreemdingsvoordeel uit aanmerkelijk belang vermeld. Ook is er geen schriftelijk verzoek

WOZ: Vergelijkingsobjecten uit andere dorpskern bruikbaar

Een woningeigenaar is het niet eens met de WOZ-waarde van zijn woning. De woningeigenaar vindt onder meer dat de vergelijkingsobjecten niet bruikbaar zijn, omdat die in een andere kern zijn gelegen. De heffingsambtenaar van de gemeente is het daar

Vragen? Neem direct contact met ons op!

Vul uw gegevens in en wij nemen spoedig contact met u op!

Contact

Lunenburg en Partners B.V. h.o.d.n.

Lunenburg Administratie- en Advieskantoor
De Amert 416
5462 GH Veghel

Telefoonnummer: 0413 – 31 97 79

Salarisadministratie: 0413 – 37 95 39

KvK:171.63395