Lunenburg Administratie- en Advieskantoor

Wij staan voor de complete verzorging van administraties voor het midden- en kleinbedrijf

Jaarrapporten, belastingzaken, salarisadministraties, begrotingen en prognoses: het zijn allemaal dingen waar vele ondernemers weinig van weten. Zij zijn goed in hun vak en zien de administratie als een noodzakelijk kwaad. Om ze te ontlasten van deze belangrijke taak, kunnen ze ons inschakelen voor alle facetten van deze administratie.

Op een persoonlijke en informele manier zorgen wij voor kwaliteit. In plaats van slechts een administrateur te zijn, zien wij ons als sparringpartners. Door als klankbord naar de ondernemer toe te fungeren, is de ondernemer in staat om zijn bedrijf, indien en waar nodig, tijdig bij te sturen. Wij stellen ons ten doel dat onze klanten niet voor (financiële) verrassingen komen te staan.

In 1999 zijn we goed bevonden om toe te treden als lid bij de Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen, kortweg NOAB. Na jaren voorzitter van de regio NOAB Groot-Zuid te zijn geweest heeft Pierre Lunenburg in 2013 de hamer erbij neergelegd en is als afgevaardigde toegetreden in de nieuwe Ledenraad. Daarnaast is hij benoemd tot lid van Verdienste bij de NOAB.

Wij zijn als bedrijf gecertificeerd dat wij als kantoor volgens de nieuwste methode (SBR) alle communicatie naar overheden en ook banken kunnen verzorgen.

Interesse? Neem direct contact met ons op telefoonnummer
0413 – 31 97 79 of ga direct naar…

Graag laten we zien wat we voor u kunnen betekenen

Begeleiding Startende Ondernemer

Verzorging van Financiële Administraties

Samenstelling Jaarrekeningen en Prognoses

Verzorging van Loon- en Salarisadministraties

Fiscale Advisering en Verzorging Aangiftes

Partner Exact Online Boekhouding

Interesse? Neem direct contact met ons op telefoonnummer
0413 – 31 97 79 of ga direct naar…

We stellen ons graag aan u voor

Lunenburg Administratie- en Advieskantoor staat voor de complete verzorging van administraties voor het midden- en kleinbedrijf.

Jaarrapporten, belastingzaken, salarisadministraties, begrotingen en prognoses: het zijn allemaal dingen waar vele ondernemers weinig van weten. Zij zijn goed in hun vak en zien de administratie als een noodzakelijk kwaad. Om ze te ontlasten van deze belangrijke taak, kunnen ze ons inschakelen voor alle facetten van deze administratie.

Op een persoonlijke en informele manier zorgen wij voor kwaliteit. In plaats van slechts een administrateur te zijn, zien wij ons als sparringpartners. Door als klankbord naar de ondernemer toe te fungeren, is de ondernemer in staat om zijn bedrijf, indien en waar nodig, tijdig bij te sturen. Wij stellen ons ten doel dat onze klanten niet voor (financiële) verrassingen komen te staan.

In 1999 zijn we goed bevonden om toe te treden als lid bij de Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen, kortweg NOAB. Na jaren voorzitter van de regio NOAB Groot-Zuid te zijn geweest heeft Pierre Lunenburg in 2013 de hamer erbij neergelegd en is als afgevaardigde toegetreden in de nieuwe Ledenraad. Daarnaast is hij benoemd tot lid van Verdienste bij de NOAB.

Wij zijn als bedrijf gecertificeerd dat wij als kantoor volgens de nieuwste methode (SBR) alle communicatie naar overheden en ook banken kunnen verzorgen.

Pierre Lunenburg

Interesse? Neem direct contact met ons op telefoonnummer
0413 – 31 97 79 of ga direct naar…

Laatste nieuws

Afwaardering van niet bestaande vordering niet geaccepteerd

Een zorgcoördinatiebedrijf claimt in haar aangifte vennootschapsbelasting 2017 een bijzondere waardevermindering van € 300.000 op een vordering die zij stelt te hebben op haar franchisegever. De inspecteur corrigeert het aangegeven verlies

Bitcoinbelegger mag toch in bezwaar, ondanks afstand in VSO

Een ondernemer die in bitcoins belegt, sluit een vaststellingsovereenkomst (VSO) met de Belastingdienst waarin zijn cryptovermogen wordt vastgesteld. In de VSO staat dat hij afziet van bezwaar en beroep ter zake van in de overeenkomst geregelde

Update box 3 owr opgaaf werkelijk rendement

Beste klant,U heeft vast wel uit de pers begrepen dat er een…

Hof: tariefmaatregel in strijd met gelijkheidsbeginsel bij doorbetaling pensioen

Een man betaalt een deel van zijn pensioen door aan zijn voormalige echtgenote. Op grond van een tariefmaatregel in de inkomstenbelasting kan hij dit bedrag sinds 2020 niet langer aftrekken tegen het (maximale) tarief dat hij over zijn inkomen

Vastgoedconstructie leidt tot resultaat uit overige werkzaamheden

Een particulier kocht in 2017 diverse percelen bosgrond in privé, liet deze kadastraal splitsen en verkocht ze in delen aan een gelieerde bv. Deze bv verkocht de percelen vervolgens door aan derden. De Belastingdienst stelt dat de verkoop aan

Wetsvoorstel Wet werkelijk rendement box 3 ingediend

De staatssecretaris van Financiën heeft het wetsvoorstel Wet werkelijk rendement box 3 naar de Tweede Kamer gestuurd. Het wetsvoorstel houdt in dat belasting wordt geheven over de reguliere voordelen uit vermogen en de waardeontwikkeling van

Collectiviteitskorting wel, concernregeling niet toegestaan bij reisfaciliteiten NS

Rechtbank Gelderland oordeelt dat NS-bedrijven bij de waardering van reisfaciliteiten aan hun werknemers en gezinsleden rekening mogen houden met een collectiviteitskorting. Tegelijkertijd beslist de rechtbank dat de werkgevers de concernregeling uit

Gevolgen leegstand voor gemeentelijke heffingen

Een notaris gaat in 2018 met pensioen. Het kantoorpand wordt sindsdien niet meer gebruikt en heeft een langdurige periode zonder resultaat te koop en te huur gestaan. Gedurende deze periode werd door de voormalige notaris wel water verbruikt, maar

Vragen? Neem direct contact met ons op!

Vul uw gegevens in en wij nemen spoedig contact met u op!

Contact

Lunenburg en Partners B.V. h.o.d.n.

Lunenburg Administratie- en Advieskantoor
De Amert 416
5462 GH Veghel

Telefoonnummer: 0413 – 31 97 79

Salarisadministratie: 0413 – 37 95 39

KvK:171.63395