Lunenburg Administratie- en Advieskantoor

Wij staan voor de complete verzorging van administraties voor het midden- en kleinbedrijf

Jaarrapporten, belastingzaken, salarisadministraties, begrotingen en prognoses: het zijn allemaal dingen waar vele ondernemers weinig van weten. Zij zijn goed in hun vak en zien de administratie als een noodzakelijk kwaad. Om ze te ontlasten van deze belangrijke taak, kunnen ze ons inschakelen voor alle facetten van deze administratie.

Op een persoonlijke en informele manier zorgen wij voor kwaliteit. In plaats van slechts een administrateur te zijn, zien wij ons als sparringpartners. Door als klankbord naar de ondernemer toe te fungeren, is de ondernemer in staat om zijn bedrijf, indien en waar nodig, tijdig bij te sturen. Wij stellen ons ten doel dat onze klanten niet voor (financiële) verrassingen komen te staan.

In 1999 zijn we goed bevonden om toe te treden als lid bij de Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen, kortweg NOAB. Na jaren voorzitter van de regio NOAB Groot-Zuid te zijn geweest heeft Pierre Lunenburg in 2013 de hamer erbij neergelegd en is als afgevaardigde toegetreden in de nieuwe Ledenraad. Daarnaast is hij benoemd tot lid van Verdienste bij de NOAB.

Wij zijn als bedrijf gecertificeerd dat wij als kantoor volgens de nieuwste methode (SBR) alle communicatie naar overheden en ook banken kunnen verzorgen.

Interesse? Neem direct contact met ons op telefoonnummer
0413 – 31 97 79 of ga direct naar…

Graag laten we zien wat we voor u kunnen betekenen

Begeleiding Startende Ondernemer

Verzorging van Financiële Administraties

Samenstelling Jaarrekeningen en Prognoses

Verzorging van Loon- en Salarisadministraties

Fiscale Advisering en Verzorging Aangiftes

Partner Exact Online Boekhouding

Interesse? Neem direct contact met ons op telefoonnummer
0413 – 31 97 79 of ga direct naar…

We stellen ons graag aan u voor

Lunenburg Administratie- en Advieskantoor staat voor de complete verzorging van administraties voor het midden- en kleinbedrijf.

Jaarrapporten, belastingzaken, salarisadministraties, begrotingen en prognoses: het zijn allemaal dingen waar vele ondernemers weinig van weten. Zij zijn goed in hun vak en zien de administratie als een noodzakelijk kwaad. Om ze te ontlasten van deze belangrijke taak, kunnen ze ons inschakelen voor alle facetten van deze administratie.

Op een persoonlijke en informele manier zorgen wij voor kwaliteit. In plaats van slechts een administrateur te zijn, zien wij ons als sparringpartners. Door als klankbord naar de ondernemer toe te fungeren, is de ondernemer in staat om zijn bedrijf, indien en waar nodig, tijdig bij te sturen. Wij stellen ons ten doel dat onze klanten niet voor (financiële) verrassingen komen te staan.

In 1999 zijn we goed bevonden om toe te treden als lid bij de Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen, kortweg NOAB. Na jaren voorzitter van de regio NOAB Groot-Zuid te zijn geweest heeft Pierre Lunenburg in 2013 de hamer erbij neergelegd en is als afgevaardigde toegetreden in de nieuwe Ledenraad. Daarnaast is hij benoemd tot lid van Verdienste bij de NOAB.

Wij zijn als bedrijf gecertificeerd dat wij als kantoor volgens de nieuwste methode (SBR) alle communicatie naar overheden en ook banken kunnen verzorgen.

Pierre Lunenburg

Interesse? Neem direct contact met ons op telefoonnummer
0413 – 31 97 79 of ga direct naar…

Laatste nieuws

Negatieve spaarrente is negatief inkomen box 3

Een man doet aangifte inkomstenbelasting. Hij geeft in box 3 een belastbaar inkomen aan van € 207. Omdat de rente op zijn spaarrekening negatief is, maakt hij bezwaar tegen de opgelegde aanslag. Bij de rechter voert hij aan dat zijn werkelijk

Hoger beroep inspecteur niet-ontvankelijk door te laat indienen van motivering

Een inspecteur diende op 25 oktober 2022 pro forma een hogerberoepschrift in tegen een uitspraak van de rechtbank Zeeland-West-Brabant. De griffier gaf de inspecteur tot 30 april 2023 de gelegenheid om het beroep te motiveren. De inspecteur diende de

Kabinet gaat door met wetsvoorstel Wet werkelijk rendement box 3

De staatssecretaris van Financiën heeft in een brief aan de Tweede Kamer een eerste reactie gegeven op het kritische advies van de Raad van State over het wetsvoorstel Wet werkelijk rendement box 3. De Raad van State heeft geadviseerd het

Herinvesteringsvoornemen aanwezig ondanks ontbreken van een concreet plan voor vervanging

Na verwijzing door de Hoge Raad dient Hof Den Bosch de vraag te beantwoorden of een bv een herinvesteringsreserve kan vormen voor boekwinsten, die zij in 2010 en 2011 heeft behaald bij de vervreemding van onroerende zaken. De Hoge Raad heeft in het

Aanmanen mag pas na afwijzen verzoek kwijtschelding

Een man krijgt een aanslag lokale belastingen. Hij vraagt hiervoor kwijtschelding aan, maar stuurt het toegezonden aanvraagformulier niet terug. Vier weken na het verstrijken van de uiterste betaaldatum krijgt hij een aanmaning, inclusief

Belastingdienst controleert in 2025 extra op zakelijke kosten

De Belastingdienst gaat in 2025 extra aandacht besteden aan de beoordeling van zakelijke kosten, onder andere bij eenpersoons-bv’s. Dit komt voort uit waarnemingen waaruit blijkt dat kostenposten regelmatig verkeerd worden verwerkt en dat leidt tot

NOAB nieuwsbrief jaargang 35 nummer 1– 2025

De digitale nieuwsbrief van de NOAB. Zo blijft u op de hoogte…

Termijn voor indienen suppletie omzetbelasting

De Algemene wet inzake rijksbelastingen bepaalt dat belastingplichtigen verplicht zijn om de inspecteur mededeling te doen van onjuistheden of onvolledigheden in voor de belastingheffing van belang zijnde gegevens en inlichtingen. Voor de

Vragen? Neem direct contact met ons op!

Vul uw gegevens in en wij nemen spoedig contact met u op!

Contact

Lunenburg en Partners B.V. h.o.d.n.

Lunenburg Administratie- en Advieskantoor
De Amert 416
5462 GH Veghel

Telefoonnummer: 0413 – 31 97 79

Salarisadministratie: 0413 – 37 95 39

KvK:171.63395